- Dina fördelar som Premium-medlem
- 10% rabatt på artiklar
- Prioriterad expressfrakt
- Fri frakt från 250,00 kr
- Hjälp & Kontakt
LIGNE ST BARTH
LIGNE ST BARTH
Vård
CORPS & BAIN
Avokadoolja Hud- och hårvård
Avokadoolja Hud- och hårvård
136,00 kr
LIGNE ST BARTH
Vård
CORPS & BAIN
Coconut Oil Body & Hair Care
Coconut Oil Body & Hair Care
678,00 kr
LIGNE ST BARTH
Vård
CORPS & BAIN
Extra milt spirulina-schampo
Extra milt spirulina-schampo
110,00 kr
LIGNE ST BARTH
Vård
HOMME
Återfuktande Body Lotion Homme
Återfuktande Body Lotion Homme
857,00 kr
LIGNE ST BARTH
Vård
CORPS & BAIN
Kamfer- och mentololja - Avslappnande
Kamfer- och mentololja - Avslappnande
567,00 kr
LIGNE ST BARTH
Vård
HOMME
Duschgel - Homme
Duschgel - Homme
468,00 kr
Ligne St. Barth forskade på hur roucouyerfröna fungerade och upptäckte en hög halt av A-vitamin, vilket stimulerade hudens egen produktion av melanin och därmed förbättrade hudens eget skydd. Därefter tog man fram en patenterad och kall extraktionsmetod där alla aktiva ämnen förblev intakta. Denna dyrbara råvara utgör nu grunden till den högkvalitativa solskyddsserien från Ligne St. Barth.
Efter bara ett par år blev de fantastiska produkterna från Karibien populära bland toppmodeller, fotografer och makeupartister. Tack vare den höga efterfrågan exporterade Birgit och Hervé sina produkter till USA. Det kritiska konsumentmagasinet "Öko Test" gav avokadooljan från Ligne St. Barth högsta möjliga betyg. Gruppen av kompetenta medarbetare utökades ständigt och kvalitetskontrollen blev strängare.
1993 startade Birgit Brins bror ett dotterbolag i München. 1995 startades ytterligare dotterbolag i Schweiz och Österrike. Och 1998 skapades ett partnerskap med en agentur som hyr ut lyxvillor runt om i världen. Ligne St. Barth fick i uppdrag att planera och utveckla spaanläggningar. De första kunderna som intresserade sig för villor med spa var världsstjärnor som Celine Dion, Jack Nicholson och Don Johnson. Under följande år kom nya produktlinjer och serier och 2007 till och med ett eget magasin. Med mer än 40 produkter följer företaget inga trender utan är noga med kvalitet och tidlöshet.
Populära märken